Julklappar 2012.

Jag fick hjulsidor till min rätt så nyinköpta bil som jag faktiskt inte har visat er ännu, en anledning till det är väl att den mestadels varit täckt med snö, men nuså när det nästan är vårväder ute så kanske ni kann få någon bild. Jag fick även en sätesklädsel, rattmuff gjord i fejkat fårskinn då det är förbannat kallt om ratten precis när man kommit ut till bilen, fick även en wonderbaum att ha hängandes i fönstret.

Jag fick ett jättefint julförkläde, rutiga kokboken och sju sorters kakor vilket är perfekt att ha sedan när jag beger mig hemifrån.


Fick även jättefina sängkläder och en glassmaskin som också är super när jag beger mig, men dessa får användas även innan tycker jag.

Ett underklädesset utav min syster, som jag läste igår på teenager post, när man har matchande underkläder känner man ju sig faktiskt som en Victoria Secrets modell.


Folk vet ju att jag är en fantast för te och detta tet är ju kalas då det även står recept på baksidan för chailatte.


Utav min pojkvän fick jag den sista säsongen som kommit ut på dvd utav Grey's anatomy. Jag ska även vara ärlig nu, att jag har redan kollat på hela.

Även dessa två skal fick jag utav honom, ett som jag faktiskt la ut på den förra bloggen om ni minns? Det är det närmast, men den andra valde han faktiskt helt själv utav vägledning utav mig och det roliga är ju att jag faktiskt spanade in den också.

Jag har även fått en vit tubhalsduk som är jättemysig men den har jag tyvärr missat att ta kort på, ett vitt flipcover till telefonen det också utav min bror och hans flickvän och en paradisask. Det kan sannorligen vara något mer som jag för tillfället glömt, men jag tror att detta räcker va? :)
 
Love/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0