Nyårsafton.

Jag anlände till Lisa som vi skulle befinna oss hos på kvällen väldigt mycket tidigare än alla andra.
Det skulle nämligen pyntas och göras bål. Även maten som skulle serveras skulle förberedas.


Efter det var det dags att fixa oss själva och Lisa gjorde en fin sminking på mig som passade min klänning jättebra.

Sedan droppade det in folk och den riktiga värden hälsade såklart folket välkomna.

Dock tröttnade hon väl rätt fort på det och strejkade genom att ligga mitt i vägen istället.

Efter maten så spelades de spel och umgicks och det var väl det vi gjorde inprincip hela kvällen. Vid 12slaget gick vi självklart ut med champangeliknanade dryck i handen och skålade och tittade på fyrverkerier. Tyvärr så knäpptes det ju inte så mycket bilder under kvällen då man faktiskt glömmer bort kameran en aning när man har så mycket att prata om.
 
Jag har även fått en mail nu utav bloglovin och alla mina gamla följare ska nu ha flyttas över till nya bloggen.
 
Love/e

Kommentarer
Postat av: Syster

Ingen bild på din klänning:(

2013-01-04 @ 18:02:16
Postat av: Sandra Leone

Åh vilka fina bilder och vilken mysig hund.

2013-01-05 @ 00:01:31
Blogg: http://lingers.blogg.se
Postat av: Ika

Sv: Åh va snällt, tack! :)Jag vill inte ha någon speciell design, bara någon ljus bakgrund, typ ljusgrå eller beige, och i headern vill jag bara ha 3-4 bilder brevid varann, ganska enkelt ^^.
Ja det har varit ett riktigt mysigt år :)

2013-01-07 @ 00:22:43
Blogg: http://emelieeriika.blogg.se
Postat av: Bella

Så söt hund! Men jag vill ju se outfiten på dig från nyår :(

2013-01-14 @ 11:08:35
Blogg: http://bbellahh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0