Winter winds.

 
Tog med mig katten Rudolf och hunden Acke ut på lite fotografering förut, Acke njöt väl mest att det är precis lagom snö för honom att kunna springa runt i. Rudolf ville helst vara när mig mest hela tiden så han var ganska lätt att fota, så självklart blev det så att jag gjorde det. Går inte låta bli att knäppa kort på den sötnosen och ni är säkert trötta på kattbilder, men det struntar jag faktiskt i. I helgen har jag bara tagit det lugnt och nötat One tree hill, startade i fredags i mitten på säsong 3, har nu startat på säsong 5. Längtar tills jag kommer till de sista säsongerna för de har jag inte sett. Imorgon fortsätter praktiken och då är det en utav dem som fyller år, så då blir det nog lite födelsedagsfirande.
 
Love/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0