I alla dess smaker.

 
I förrgår när jag skulle in på ica snabbt för att köpa te så ser jag att det var extrapris och kostade endast 10 kr styck. Självklart går jag in dagen efter och köper fyra paket till, så nu har jag 6 olika smaker här hemma som jag kan häva i mig.
Igårkväll hämtade vi upp Matilda i stan där vi köpte popcorn och cola, under kvällen förtärdes självklart dessa godsaker framför Sex and the city. Vi la oss väl lite för sent än vad som egentligen hade behövts då hon skulle upp för att jobba och för att jag inte skulle vända dygnet igen, men det gick allt bra ändå att komma upp och jag körde in till stan och släppte av henne vid sitt jobb.

Love/e

Kommentarer
Postat av: Syster

Perfekt för oss Teälskare:)

2013-01-12 @ 21:56:23
Postat av: S P R A L L I C E-fotografi och annat fint

Te te te! Så himla gott!

2013-01-13 @ 09:25:32
Blogg: http://sprallice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0