Praktik.

 
Här får ni en lite äldre bild mest för att jag inte hunnit ta några nya. Jag försov mig inte imorse trots att jag inte hann sova så mycket inatt, det har däremot resulterat till att jag gäspat några gånger idag. Nu är jag så trött så jag nästan kan somna ståendes. Allt har gått bra änsålänge på praktiken, praktiserar på ett äldreboende med äldre som har någon form av demens, vissa är klarare i huvudet än andra. Idag har jag ju mest varit med och kollat hur de jobbar och träffa de personer som bor där men självklart har jag även fått hjälpa till lite.
Men hopp i säng blir det nu för min del, hoppas ni haft en fin dag.

Love/e

Kommentarer
Postat av: Syster

Vilket fint hår du har:)

2013-01-16 @ 11:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0