Vårväder.


Både idag har det vart nästintill vår väder här, nästan all snö har smält bort och man slipper faktiskt vara rädd för att ramla när man går på gången. Det är så varmt i luften också så det räcker gott och väl med skinnjacka och en kofta under istället för en stor tjock dunjacka. Detta gör dessvärre att jag längtar som bara den till den riktiga våren kommer men det lär väl inte hända riktigt än, jag bara väntar in att vädret ska vända ännu en gång och att snön kommer falla ifrån himlen igen.
 
Love/e

Kommentarer
Postat av: Ika

Åh va härligt med vårväder! :)
Jag längtar efter vår men dröjer nog ett tag tills den kommer hit tyvärr.

Förresten så undrar jag om du gör designer till blogg.se? Du verkar duktig på det iaf :) och jag skulle verkligen behöva en ny header men är inte riktigt så bra på det där.

2013-01-05 @ 00:43:32
Blogg: http://emelieeriika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0