En hallontårta.

 
Igår var jag barnvakt åt min systerson Simon, den andra Simon i mitt liv. Eller skulle inte vilja kalla det barnvakt utan mer göra han sällskap så han slipper vara själv utan någon äldre i närheten. Vi såg på andra chansen först och sedan såg vi Hotel Transylvania.
 
Idag har vi firat min mamma som fyllde år den 18 februari och när jag vaknade upp imorse vid halv 10 fick jag en snilleidé om att jag och systersonen skulle överraska henne med en tårta då det egentligen var tänkt att vi skulle äta bullarna och kakorna jag baka. Det måste varit en utav de godaste tårtorna jag har gjort, smälte i munnen.
Efter det gjorde jag även tacosen som skulle serveras på minikalaset. Var längesen jag åt det så det var smarrigt det också. Nu ska jag bara ta det lugnt innan jag måste lägga mig för att gå upp tidigt.

Love/e

Kommentarer
Postat av: Fru Stark

Tack för hjälpen:)

2013-03-03 @ 21:39:04
Postat av: amanda

svar: åh tack gulle!

2013-03-04 @ 17:46:33
Blogg: http://amandastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0